×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Sunday 28 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25410 خبر
سوگیری هیات‌های اجرایی در انتخابات خط قرمز است

به گزارش همنوا از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم روز شنبه در نشست رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور با فرمانداران و بخشداران آذربایجان شرقی با بیان اینکه این روزها دل های ما به دلیل جنایات صهیونیست ها در فلسطین عزیز داغدار است، افزود: خودمان را برای انتخابات اسفند امسال به شکل رقابتی، امن و سالم با مشارکت حداکثری آماده کرده ایم.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در استان وجود دارد، اضافه کرد: به دلیل آمادگی هیات های اجرایی و نظارت و فرمانداران و بخشداران مستقل و ساختارهای پشتیبانی، هیچ نگرانی نداریم و تا امروز ۷۰ درصد اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در این خطه انجام شده است.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از اولویت های ما در انتخابات، اشرافیت و تسلط فرمانداران و بخشداران بر قانون انتخابات برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام در دولت مردمی است که اقدامات لازم در این زمینه نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی دقیقی که باید توسط ستاد انتخابات استان انجام می شد، مبتنی بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور، در چارچوب برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی و تشکیل کمیته های لازم در استان انجام شده است.

خرّم تاکید کرد: تعامل، هماهنگی و همدلی هیات های اجرایی با هیات نظارت استان نیز در انتخابات پیش رو بسیار بالاست تا بهم ریختگی و نابسامانی ناامیدکننده در روند برگزاری انتخابات قبل تکرار نشود.

وی بیان کرد: البته ما برخی نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری در استان نیز داریم که باید رفع شوند تا مسوولان ذیربط با انبساط خاطر، انتخاباتی باشکوه و در شان مردم و نظام برگزار کنند.

وی گفت: هماهنگی کمیته های انتخابات نیز برای پیشبرد دقیق امور مربوط به انتخابات در کنار رعایت زمان بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در استان مدنظر است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: استفاده حداکثری از توان افرادی که در گذشته انتخابات برگزار کرده اند و امین مردم هستند از دیگر مسایل مورد نظر ما برای انتخابات پیش رو است.

وی اعلام کرد: رصد فضای حقیقی و مجازی در ارتباط با تحرکات نامزدهای انتخاباتی استان نیز در حال انجام است تا انتخاباتی مورد رضایت مردم و در شان نظام برگزار شود.

خرم بر لزوم هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای استانی و شهرستانی با ستاد انتخابات استان تاکید کرد و گفت: همه با استفاده از همه امکانات در انتخابات پای کار بیایند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.