×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
سرمربی تراکتور: در خط حمله و هافبک به بازیکنان جدید نیاز داریم

به گزارش همنوا، زونیمیر سولدو شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با پدیده مشهد، با بیان اینکه قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم که این دیدار بسیار سخت است، افزود: نتیجه این بازی مسیر تیم تراکتور را مشخص کرد و جا دارد از بازیکنانم تشکر کرده و به آنان تبریک بگویم.

سرمربی کراوات تیم فوتبال سرخپوشان تبریز خاطرنشان کرد: متاسفانه تنش‌های زیادی بین ۲ تیم بود که اصلا لازم نبود و می‌توانست بازی آرام‌تر دنبال شود ولی این برد به بازیکنانم اعتماد به نفس داد تا لیگ را بهتر ادامه دهند.

سولدو با اشاره به اینکه هنوز کار زیادی تا رسیدن به تیم مطلوب داریم، گفت: با تعدادی از هموطنانم که در ایران کار کرده‌اند، صحبت کرده و اطلاعات خوبی از فوتبال ایران گرفته‌ام و من تا جایی که می‌دانم تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم جدا شده‌اند و متاسفانه در بخش آماده‌سازی هم مشکلاتی به وجود آمده است چرا که ما باید از نظر بدنی و فنی تیم را آماده کنیم. 

وی با بیان اینکه دوست دارم سرعت تیم بالا برود و بازیکنان بهتر در درگیری‌ها شرکت کنند، افزود: معتقد هستم بازی هجومی خوبی را برای تیم طراحی می‌کنیم و دلیل عقب کشیدن ما بعد از زدن گل، استفاده از بازیکنان سرعتی برای رسیدن به گل‌های بیشتر بود.

تیم تراکتور با برد یک بر صفر مقابل پدیده هفت امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد و تیم مهمان همچنان با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند. 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.