×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26080 خبر
سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های اقتصادی مراغه تسهیل می‌شود

به گزارش هم نوا به نقل از ایسنا ، حمید شکری در نشست مرکز حمایت از سرمایه گذاری این شهرستان، گفت: کشاورزی، صنایع تبدیلی و صنایع کوچک و بزرگ در زمینه های تولید محصولات با قابلیت صادرات و ارزآوری، اهدافی است که در کنار اشتغال زایی، راهبرد اساسی در جذب سرمایه گذاری خارجی در این شهرستان است.
وی بیان کرد: با رعایت قوانین، روند جذب سرمایه‌های خارجی شرکت‌های بین المللی در قالب تفاهم نامه‌های همکاری، تهسیل و موانع پیش روی آن مرتفع خواهد شد.
وی گفت: برای اطمینان بخشی به سرمایه گذاران خارجی، سرمایه گذاری این شرکت‌ها براساس سیاست‌های دولت، تضمین و از آن‌ها حمایت می‌شود.
شکری افزود: همچنین برای تسهیل در روند سرمایه گذاری شرکت‌های بین المللی و خارجی، زمینه‌های مساعد برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این شهرستان شناسایی شده و به این سرمایه گذاران معرفی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شرکت‌های سرمایه گذار خارجی به ویژه از کشورهای همسایه و نیز چین و روسیه تمایل خود را برای اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی در این شهرستان اعلام کرده اند.
مرکز حمایت از سرمایه گذاری مراغه با هدف ایجاد زیرساخت‌ها و زمینه‌های مساعد برای جذب سرمایه گذار در طرح‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی شکل گرفته است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.