×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
سارقان دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز در تبریز دستگیر شدند

به گزارش همنوا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول شکایات متعدد سرقت از اماکن خصوصی و کارگاه‌های صنعتی در حاشیه شهر تبریز، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و بررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی باند پنج نفره سارقان شدند که کلیه متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات انجام یافته به تعداد ۱۱ فقره سرقت از کارگاه‌های صنعتی اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۰دستگاه استخراج رمز ارز،دینام، ابزار صنعتی از قبیل دریل، دستگاه برش و سایر لوازم صنعتی کشف شد.

سردار محمدی با بیان اینکه که ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد تا با پیشگیری وضعی و خودمراقبتی که دو مولفه مهم برای کاهش جرایم و امنیت پایدار است، فرصت اقدام مجرمانه را از مجرمان سلب و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.