×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
زهرا رحیمی: پارالمپیک بعدی طلا می‌گیرم

به گزارش همنوا، زهرا رحیمی، ورزشکار اهل شهرستان مرند آذربایجان شرقی که جوان‌ترین عضو کاروان ایران در پارالمپیک پاریس است، پس از کسب مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا و حریفان با تجربه و قدرتمند بودند. در بازی فینال هم حریف مغولی با تجربه‌تر و فنی‌تر از من بود و متاسفانه نتوانستم به پیروزی برسم.

وی ادامه داد: من جوان هستم و قطعا کم نمی‌آورم و برای المپیک بعدی قدرتمندتر حضور پیدا خواهم کرد.

ملی پوش پاراتکواندو در خصوص اینکه اولین مدال کاروان فرزندان ایران را کسب کرد، گفت: خیلی خوشحالم که اولین مدال کاروان را من گرفتم، اما اگر طلا بود، خیلی خوشحال‌تر بودم و قول می‌دهم که جبران کنم.

رحیمی در خصوص اینکه به‌خاطر سن کم آیا جو سالن و مسابقه فینال روی او تاثیر داشت یا خیر، گفت: قبل از بازی فینال از ناحیه زانو آسیب دیدم و نتوانستم آنطور که توانایی‌اش را داشتم، بازی کنم.

تکواندوکار مرندی ایران در پارالمپیک پاریس پس از پیروزی برابر حریفانی از چین، برزیل و گرجستان در مسابقه فینال به مصاف سورن‌جاو اولامبایر از مغولستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

مدال نقره رحیمی را «جکی جان» چهره افسانه ای ورزش های رزمی در سینما به او اعطا کرد.

پیام دکتر پزشکیان: دخترم! هنوز اول راه است

رئیس‌جمهور در پی کسب مدال نقره بازی‌‍‌های پارالمپیک پاریس از سوی «زهرا رحیمی»، طی پیامی در فضای مجازی به وی تبریک گفت.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در پی کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات پارلمپیک پاریس در رشته پاراتکواندو از سوی زهرا رحیمی ورزشکار ۱۵ ساله ایرانی اهل مرند آذربایجان شرقی، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به وی تبریک گفت.

پزشکیان در این یادداشت نوشت: «دخترم زهرا خانم، کسب مدال نقره در اولین تجربه حضورت در پارالمپیک به عنوان جوان‌ترین عضو کاروان کشورمان باعث افتخار است.هنوز اول راه است، تو راه موفقیت را یاد گرفتی، همینطور ادامه بده. شاد و پیروز باشی.»

گفتنی است؛ زهرا رحیمی نماینده ایران در پارالمپیک پاریس پس از پیروزی برابر حریفانی از چین، برزیل و گرجستان در مسابقه فینال به مصاف سورن‌جاو اولامبایر از مغولستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.