×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 2 مهر 1399  .::.   برابر با : Wednesday 23 September 2020  .::.  اخبار منتشر شده : 11861 خبر
رضایت ارباب رجوع باید اولویت مراکز درمانی باشد

به گزارش همنوا به نقل از یسنا بهروز مهدوی به دنبال انتشار خبر نارضایتی ارباب رجوع از اورژانس بیمارستان استاد عالی نسب در فضای مجازی، بطور سرزده از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و اظهار کرد: خدمات مطلوب، به موقع ورضایتمندی ارباب رجوع در مراکز درمانی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: همچنین در بیمارستان‌ها بحث پذیرش بیمار و رعایت نوبت دهی  باید مورد توجه قرار گیرد و اطلاعات لازم جهت درمان و بستری به مراجعه کنندگان داده شود.
وی با بیان این‌که رضایتمندی ارباب رجوع از بیمارستان نشان دهنده انجام صحیح خدمات است، گفت: برخورد مناسب کادر بیمارستان‌ها، تمیز بودن محیط بیمارستان و اطلاع رسانی دقیق به همراهان بیمار و خود بیمار در بیمارستان‌ها ضروری است.
فرماندار تبریز در حاشیه این بازدید ضمن تماس و دلجویی از فردی که درفضای مجازی اعلام نارضایتی کرده بود از عوامل بیمارستان خواست، طرح تکریم ارباب رجوع را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.