×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 25 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25395 خبر
دشمن امروز به دنبال برجسته کردن مشکلات کشور است/ استان زنجان کمترین آسیب را در کشور دارد

به گزارش همنوا به نقل از فارس از زنجان، فتح‌اله حقیقی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: از تلاش سردار آزادی در مدت زمانی که در زنجان فعالیت کرده است تقدیر می‌کنم، هر چند که بنده توفیق نداشتم، با وی فعالیت کنم.

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان مهد شجاعت، ایثار و بزرگی است، گفت: اما در حوزه نیروی انتظامی باید به چند نکته توجه داشت و آن اینکه وقتی درباره نیروهای نظامی صحبت می‌کنیم باید ببینیم در چه شرایطی قرار داریم‌.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیای الکترونیک است، تصریح کرد: این شرایط ارتباطات رسانه‌ای، میزان شیطنت‌ها را نیز افزایش یافته است.

حقیقی با اشاره به گسترش تولید و استفاده از مواد مخدر صنعتی تصریح کرد: کشور با یک دشمن دیرینه که تلاش می‌کند از آسیب‌های موجود در کشور سوء‌استفاده مواجه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال برجسته کردن مشکلات کشور است، گفت: در واقع دشمن در تلاش است که از مشکلات موجود به کشور ضربه بزند.

وی در ادامه به پنج آسیب اجتماعی موجود در کشور اشاره کرد و ادامه داد: مثلا در حوزه مواد مخدر و یا طلاق، سکونت‌گاه‌های غیررسمی باید همه پای کار بوده و در حوزه پیشگیری نیز فعالیت کنند.

حقیقی با اشاره به برنامه‌ریزی استانداری برای آموزش در حوزه پیش از ازدواج بیان کرد: این امر با همکاری نهادهای مراجع در این حوزه از جمله شوراهای شهری و روستایی به منظور کاهش طلاق صورت می‌گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه کادر نیروی انتظامی افرادی زحمت‌کش، صادق و خدمتگذار هستند، گفت: استان زنجان کمترین آسیب را در کشور دارد اما ما یک طرحی داریم که در این زمینه از مشارکت مردم نیز استفاده کنیم.

وی در ادامه به فعالیت شورای تامین استان اشاره و بیان کرد: تجمیع این موضوعات موجب شده است که استان زنجان در ۱۵ جرمی که شورای امنیت کشور اعلام می‌کند، به نسبت فراوانی و جمعیت ۲۵ باشد.

حقیقی با اشاره به اینکه امروز استان زنجان جزو سه استان امن کشور است، گفت: امیدواریم این شرایط با حضور فرمانده جدید حفظ و تقویت شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.