×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 25 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25395 خبر
تندیس مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در زنجان رونمایی شد

به گزارش همنوا به نقل از فارس از زنجان، نعمت محمدی ظهر امروز در مراسم رونمایی از تندیس مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در مدرسه روغنی زنجانی ناحیه 2 زنجان اظهار کرد: در سال‌جاری در استان زنجان 12 هزار دانش‌آموز در نهضت قرآنی آموزش و پرورش شرکت کرده‌اند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه قرآن سرچشمه نور و راهی برای هدایت است، اضافه کرد: قرآن ما را از تمام فتنه‌ها دور می‌کند، چرا که این کتاب، کتابی آسمانی و برای هدایت مردم است.

وی با اشاره به اینکه خداوند نسبت به بندگان خود مهربان بوده و با ارسال کتاب آسمانی خود راه درست را به انسان نشان می‌دهد، خاطر نشان کرد: قرآن انسان را به سمت رستگاری هدایت می‌کند و راه شهیدان و ثمره تلاش انسان‌ها جاری شدن احکام قرآن در جامعه است.

محمدی با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی سال آینده میزبان مسابقات قرآن، نماز و عترت در سطح کشوری است، افزود: از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود آموزش و پرورش را در برگزاری این برنامه یاری کنند.

*75 هزار دانش‌آموز زنجانی سال گذشته در مسابقات قرآنی شرکت کردند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شما دانش‌آموزان اگر به دنبال زندگی سعادت‌مند هستید باید به قرآن متمسک شوید، اظهار کرد: قرآن کتاب عمل است.

محمود عباسی با اشاره به اینکه 75 هزار دانش‌آموز سال گذشته در مسابقات قرآنی شرکت کرده بودند، ادامه داد: دارالقرآن‌های زنجان سال آینده میزبان یک هزار و 300 دانش‌آموز از سراسر کشور خواهند بود.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه قرآن توسط مربیان و همکاران فرهنگی در بین دانش‌آموزان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش دانش‌آموزان زنجانی در مسابقات کشوری قرآن بتوانند برای استان زنجان افتخارآفرینی کنند.

گفتنی است، اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در تابستان سال آینده میزبان مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور در رشته‌های پژوهشی خواهد بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.