×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26079 خبر
در جلسه نمایندگان آذربایجان‌شرقی با وزیر صمت چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هم نوا ؛ محمد وحدتی هلان اظهار کرد: روز دوشنبه، دهم دی‌ماه، مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی به همراه استاندار، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرکل صنایع و معادن و رئیس شهرک‌های صنعتی استان جلسه‌ای سه ساعته با آقای رحمانی در وزارت‌ صمت داشت.

وی افزود: در این جلسه در رابطه با موضوعات مختلف اوضاع کشور صحبت شد و بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی استان مورد بحث قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تاکید بر اینکه آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت‌های زیاد تولید و صنعتی است، افزود: در این جلسه به موضوعات مختلف اعم از مشکلات موجود در صنعت استان و برنامه رفع و گسترش آن در آینده پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات موجود در بخش قطعه‌سازان، شهرک‌های صنعتی از دیگر مباحث این جلسه با وزیر صمت بود که وی برنامه‌های خود برای مرتفع‌سازی آنها را مطرح کرد.

وحدتی با بیان اینکه بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان کمال تشکر از وزیر صمت بابت کارهای انجام شده در مس سونگون و آلومینای سراب دارم، افزود: طبق دستورات وزیر صمت کارهای زیادی در این دو مرکز صنعتی داریم ولی ما انتظارات زیادی داریم تا به تبع انجام آنها اشتغال‌زایی و افزایش ظرفیت‌های استانی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: به صراحت از وزیر صمت خواستیم تا کارخانه‌های پایین دست در مس سونگون ساخته شده و از انتقال مواد خام به استان‌های دیگر جلوگیری شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعاً توجه به این دو بخش صنعتی بزرگ باعث رونق استان و افزایش اشتغال در استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از وزیر صمت حمایت از قطعه‌سازی و تسهیل‌سازی را نیز مطالبه کردیم، گفت: از وزیر خواستیم تا در شورت تولید قطعه توسط قطعه‌‌سازان از آنها حمایت کرده و در رابطه با مالیات و ارائه تسهیلات کمک‌های لازم را داشته باشند.

وحدتی بیان کرد: با توجه به صنعتی و تولیدی بودن آذربایجان‌شرقی تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت‌های این استان بهترین استفاده شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.