×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
دانشجویان هنر با پویایی، رسالت اصلی خود را دنبال کنند

به گزارش همنوا، شیوا ولایتی در نشست خبری و رونمایی از پوستر نمایش «ماجرای آلمان» به کارگردانی وحید فرشی، ضمن بیان مطلب فوق اذعان داشت: پرداختن به موضوعات اجتماعی و تأثیرگذاری عمومی یکی از اصلی‌ترین اهداف رشته‌های هنری است که دانشگاه نبی‌اکرم سعی دارد و با حمایت از تولیدات هنری دانشجویان و اساتید را در این راستا یاری کند.

وی افزود: معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه در راستای رسالت خود تصمیم گرفت که برای تولید این اثر نمایشی حمایت‌های لازم را انجام دهد و من بسیار خوشحالم که امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها هستیم.

ولایتی تأکید کرد: نمایش «ماجرای آلمان» که با حمایت‌های دانشگاه‌ نبی‌اکرم (ص) تبریز و با بهره‌گیری از پتانسیل اساتید و دانشجویان این دانشگاه تولید شده نمایشی بسیار دغدغه‌مند و به‌روز است که امیدوارم اثرگذاری آن پربار باشد.

بر اساس این گزارش، فرزاد تقی‌لر، مدرس تئاتر دانشگاه نبی‌اکرم (ص) نیز در این جلسه با اشاره به نقش این دانشگاه در تئاتر استان گفت: دانشگاه نبی‌اکرم یکی از مهره‌های اصلی سیستم دانشگاهی استان و کشور است و دلیل اصلی آن مدیران و ریاست دغدغه‌مندی اسست که ارزش هنر را می‌شناسند.

وی افزود: در اوضاع کنونی دنیا که همه‌چیز با خشونت آمیخته، تنها هنر است که باقی می‌ماند و در نهیات هنر است که می‌تواند خشونت را از چهره‌ی دنیا پاک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.