×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
خمز از عملکرد تراکتور راضی است؟؛ "روزی که تلاش نکنیم، من می‌روم"

به گزارش همنوا، تراکتور و گل‌گهر فردا (شنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. پاکو خمز، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: ما گل‌گهر را آنالیز کرده‌ایم. نقطه قوت آن‌ها این است که تیم کاملی هستند. با این حال ما باید نقطه قوت خودمان را به نقطه قوت آن‌ها تحمیل کنیم پس من نگران این هستم که ما نتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. روزی که دیدید تراکتور تلاش نمی‌کند، مطمئن باشید من از این جا می‌روم.

او درباره وضعیت بازیکنان تیمش برای دیدار با گل‌گهر گفت: از نظر روحی و روانی تیم در شرایط خوبی است چرا که ما بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان روز به روز از نظر ذهنی بهتر شده‌اند. عباس‌زاده را به دلیل مصدومیت و ریکاردو آلوز را به دلیل محرومیت در بازی با گل‌گهر در اختیار نداریم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که آیا در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جانشینی برای دوران غیبت اخباری است، توضیح داد: تشکر می‌کنم راجع به سوالاتی که درباره نقل و انتقالات می‌پرسید. باشگاه کار خودش را می‌کند و باید ببینیم باشگاه چطور نقل و انتقالات را پیش می‌برد.

خمز در ادامه درباره برنامه تراکتور باتوجه به غیبت ریکاردو آلوز در دیدار با گل‌گهر بیان کرد: درست است که ریکاردو نیست ولی تمرکز من روی بازیکنانی است که حضور دارند. ما سعی می‌کنیم جانشین او را پیدا کنیم که بتواند کیفیت لازم را در حد و اندازه آلوز داشته باشد.

او درباره وضعیت مصدومیت عباس‌زاده و در پاسخ به این سوال که آیا این مصدومیت به خاطر اشتباه پزشکی بوده است، اظهار کرد: مصدومیت در فوتبال طبیعی است. باید ببینیم کی به فوتبال برمی‌گردد. این مصدومیت گردن کسی نیست و اتفاقی است که در فوتبال می‌افتد. میزان مصدومیت او هنوز مشخص نیست.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا کسب سهمیه آسیایی از راه جام حذفی فوتبال برای این تیم فشار ایجاد نمی‌کند، گفت: در واقع از هر تیمی باید آن چیزی را انتظار داشته باشید که می‌تواند به آن برسد. ما در لیگ شرایط خوبی داریم ولی باید ببینیم تراکتور چطور تقویت می‌شود و تیم‌های رقیب چطور تقویت می‌شوند. شما هیچوقت نمی‌بینید تیم کوچکی مدعی قهرمانی شود. باید از هر تیمی براساس ابزاری که دارد توقع داشت. من نمی‌گویم که تراکتور نمی‌تواند به رده‌های بالای جدول می‌رسد ولی باید ببینیم در نقل و انتقالات چطور عمل می‌کنیم.

خمز در پاسخ به این سوال که کسب سهمیه آسیایی او را راضی می‌کند، بیان کرد: در واقع من وقتی راضی می‌شوم که تیمم خوب بازی می‌کند. من وقتی خوشحالم که تیمم خوب بازی می‌کند. در اسپانیا همه دوست دارند که سهمیه چمپیونزلیگ(لیگ قهرمانان اروپا) بگیرند اما همیشه تیم‌های ثابتی این سهمیه را می‌گیرند چرا که بازیکنان و کادر بهتری در اختیار دارند. پس ما باید ببینیم که در نقل و انتقالات چطور عمل می‌کنیم. هنوز نتوانسته‌ایم بازیکنی کسب کنیم. در کل هر چه در جدول رده‌بندی بالاتر باشیم برای من راضی‌کننده‌تر است.

او درباره رضا اسدی در خط حمله تراکتور توضیح داد: خیلی از او راضی هستم. نه به خاطر کاری که در زمین کرده بلکه به خاطر تغییری که کرده است. او بیشترین تغییر را نسبت به بازیکنان دیگر داشته است. من برای او ارزش زیادی قائلم چون برای این تغییر تلاش کرده است. در واقع هیچ بازیکنی قابل جایگزینی نیست ولی وقتی عباس‌زاده بازگشت باید با هم رقابت کنند. علاوه بر این مهاجم خارجی که اضافه می‌شود هم در این رقابت وجود دارد.

سرمربی تراکتور افزود: همانطور که قبلا گفتم، ما گل‌گهر را آنالیز کرده‌ایم. مربی آن‌ها تیم خوبی تشکیل داده است. ما نقطه ضعف و قوت گل‌گهر را بررسی کردیم. آن‌ها تیم قدرتمندی هستند اما قطعا نقطه ضعفی دارند که ما از آن استفاده می‌کنیم.

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.