×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Friday 26 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25398 خبر
جوانان و نوجوانان مدافعان حرم را الگوی زندگی خود قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری هم نوا،به نقل از دفتر امام جمعه تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: در سالروز شهادت شهید محسن حججی، گفتنی‌ها درباره مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم بسیار است اما حرف اصلی همان است که سال قبل سید شهیدان قلم روایت کرد، روایت ثروتی عظیم از عشقی بی پایان به خاندان عصمت و طهارت که تنها دارایی غیرقابل تحریم و بلوکه ملت ایران و شیعیان سراسر جهان است.

نماینده ولایت فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهادت محسن حججی به دست داعش نقطه عطفی در دوران حضور رزمندگان ایران در سوریه بود. پس از شهادت وی فیلم‌ها و تصاویری که از نحوه شهادت در رسانه‌ها مخابره شد، به یک باره نام مدافعان و دفاع جانانه آنان در طول چهار سال مقاومت را بر سر زبان‌ها انداخت.

وی خاطرنشان کرد: شورای انقلاب فرهنگی نیز به همین خاطر ۱۸ مرداد را روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام گذاری کرد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: به واقع شهید حججی حجت خدا برای مردم شد تا همگان شاهد جنایات تکفیری‌ها و بی رحمی و تجاوزگری آنان علیه مردم سوریه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: شهید سیدمرتضی آوینی در روایت ماندگار خود در عصر عاشورا تحت عنوان فتح خون برش‌هایی تکان دهنده و ماندگاری دارد که گویی تا سال‌های سال بکری خود را از دست نداده است و هنوز روایت حال ماست.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: مدافعان حرم هم از حریم ولایت و هم اهل بیت و هم ایران عزیز دفاع کرده‌اند چرا که رهبر فرزانه ما فرمودند اگر آنجا نمی‌جنگیدند باید در تهران و کرمانشاه و شهرهای دیگر می‌جنگیدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.