×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Wednesday 24 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25392 خبر
جهاد دانشجویان دانشگاه تهران برای محرومیت‌زدایی از سردشت

به گزارش پایگاه خبری هم نوا،شهرستان سردشت به خاطر تعداد شهدایی که تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده به عنوان دومین شهر کشور از نظر ایثارگری و شهدا به نسبت جمعیتش شناخته شده است و گروه‌های جهادی امسال نیز همانند سال‌های گذشته برای ادای دین به مردم این دیار راهی منطقه محروم و مرزی سردشت شدند تا در آبادانی و محرومیت زدایی از مردمان این دیار شهیدپرور ایفای نقش کنند.

احداث سرویس بهداشتی در مساجد، اعزام گروه‌های جهادی در حوزه دامپزشکی و کشاورزی به همراه گروه‌های کارآفرینی و فرهنگی بخشی از فعالیت‌های این گروه جهادی در روستاهای مرزی شهرستان سردشت به شمار می‌رود، هم اکنون این گروه جهادی از روز شنبه به مدت یک هفته در شیواشان، مرزی سردشت مشغول خدمت رسانی هستند.

انجام ۲ پروژه عمرانی در روستای شیواشان سردشت

مسئول اردوهای جهادی کانون خدمت رسانی دانشگاه تهران در خصوص اقدامات این گروه جهادی در روستای مرزی شیواشان سردشت گفت: از روز شنبه ۶۰ نفر از اعضای گروه عمرانی این گروه جهادی در روستای مرزی شیواشان سردشت مشغول خدمت رسانی هستند.

علی قربانی از اجرای طرح‌های عمرانی احتمال احداث کانال آب و سرویس بهداشتی در مسجد این روستای مرزی خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی این روستا از خدمات گروه جهادی کانون خدمت رسانی دانشگاه تهران بهره مند می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان سال همچنین در راستای محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم آذربایجان غربی گروه‌های دامپزشکی، کشاورزی، کارآفرینی و نیز فرهنگی توسط این گروه جهادی اعزام می‌شود.

تداوم فعالیت‌های جهادی گروه خدمت رسانی دانشگاه تهران تا پایان سال در مناطق محروم

قربانی اضافه کرد: کانون خدمت رسانی به مستضعفین بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی سال‌های گذشته، طرح اردویی خدمت رسانی خود را در منطقه میرآباد شهرستان سردشت آذربایجان غربی با حضور ۲۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران به اجرا درآورده است.

وی یادآور شد: این کانون خدمت رسانی در طرح اردویی خود دارای کارگروه‌های متفاوتی از قبیل آموزش، فرهنگی، رنگ آمیزی و دیوار نویسی، دامپزشکی، پزشکی و دندانپزشکی، عمران، اشتغال و کشاورزی، پژوهش و مستند سازی است.

قربانی خدمت رسانی در مناطق محروم و روستاهای کردستان، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی طی سال‌های اخیر را بخشی از اقدامات این گروه جهادی برشمرد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری فعالیت‌های جهادی عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم و حاشیه شهرها تداوم خواهد داشت.

وی گفت: گروه‌های جهادی خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند که که هر جایی نیاز باشد ورود کرده و مشکلات مردم را حل می‌کنند و این درواقع خط مشی خدمت رسانی گروه‌های جهادی است.

گروه جهادی کانون خدمت رسانی دانشگاه تهران از روز گذشته در روستای مرزی شیواشان سردشت حضور دارند و اقدامات این گروه تا پایان هفته جاری تداوم خواهد داشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.