×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
تماس تلفنی رئیس جمهور با وزیر کشور، استاندار تهران و رئیس جمعیت هلال احمر ایران

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی در گفتگو با دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بر ضرورت آمادگی و بکارگیری همه دستگاه ها در تهران و استان های معین و اعلام وضعیت خاص در این مناطق تاکید کرد.

 

گفتنی است با دستور رئیس جمهور بلافاصله پس از وقوع زلزله، جلسه ستاد بحران تشکیل شد و وزیر کشور در این گفتگو گزارشی از ارزیابی های انجام گرفته تا کنون به دکتر روحانی ارائه کرد.

 

رئیس جمهور همچنین در گفتگو با محسنی بندپی استاندار تهران نیز با تقدیر از آمادگی و تلاش همه بخش‌ها، اظهار داشت: باید ضمن حفظ آمادگی برای امداد رسانی در شرایط خاص به مردم و اعلام هشدارهای لازم به آنان در راستای حفظ آرامش شهروندان و اطلاع رسانی دقیق از منابع معتبر تخصصی نیز تلاش شود.

 

روحانی در گفتگو با دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر ایران نیز پس از گزارش وی درباره اعزام تیم های ارزیاب به منطقه وقوع زلزله و نتایج بررسی های آنان، خاطر نشان کرد: تمامی سازمان ها امدادی و بویژه هلال احمر باید در این شرایط در آمادگی کامل بوده تا در صورت بروز حادثه بتوانند در کمترین زمان ممکن بهترین امداد رسانی را داشته باشند.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.