×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25367 خبر
اعتبار پنج میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت استان

به گزارش همنوا، عابدین خرّم ظهر روز سه‌شنبه در آیین افتتاح سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس و ام آر آی ۱.۵ تسلا اظهار کرد: حاج آقا مردانی آذر، مرد بزرگی است که نامش آوازه افرادی است که در کشور به کار خیر پرداخت کرده‌اند و نام بزرگ آنها می‌درخشد و در کارهای خیر و در آذربایجان نام او بلند آوازه است که وجود و عمل او در از خیر، برکت و الگو است.

وی ادامه داد: مردانی آذر یک انسان نمونه که چنین زندگی بکند و از مراحل سخت عبور کرده و به یک مرحله‌ای برسد که برای هم‌میهنانش الگو است و از او تشکر می‌کنیم البته خدا از شما تشکر کرده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم در آذر ماه سال گذشته وقتی به بیمارستان مردانی آذر آمدیم، حاج آقا مردانی آذر غمگین نشسته بودند و ازاین که افتتاح شده اما کاری انجام نشده است، ناراحت بودند که هرچه با او صحبت کردیم تا غبار چهره‌اش کنار برود، نشد.

خرّم خاطرنشان کرد: امروز قدم به قدم این بیمارستان شکوفا، احیا و ایجاد می‌شود و در دستگاه افتتاحیه بیش از دو میلیون دلار هزینه شده است اما کارهای بسیاری باید انجام داد تا این بیمارستان تکمیل شود و در شمالغرب کشور ایفای نقش کند که این بیمارستان این ظرفیت دارد.

وی با بیان اینکه پیگیری می‌کنیم تا بیمارستان مردانی آذر به جایگاه و نقش اصلی خود برسد، یادآور شد:دسترسی آسان و عادلانه باید در حوزه سلامت انجام شود که ما هم آن را دنبال می‌کنیم همچنین خدمات مراکز بهداشتی و درمانی باید در حد لیاقت مردم باشند که از اهداف دولت است.

وی اضافه کرد: این دولت زمانی که سر کار آمد، مشکلات خاصی در حوزه بهداشت درمان و سلامت بود که نمونه آن ویروس کرونا است که با آن مبارزه کردیم و اکنون در برخی کشورهای جهان که امکانات وسیعی دارند، همچنان قربانی می‌گیرد اما همت کادر درمان و همدلی بین دستگاه‌ها آنجا وجود ندارد و در اثر این همدلی شاهد کاهش مرگ و میر بودیم و این یک موفقیت بزرگی است که باید در کارنامه مجموعه بهداشت و درمان ما ثبت و ضبط شود.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اقدامات دیگر نیز در همین راستا در حال انجام است و امیدواریم شرایط را به سمتی ببریم که آذربایجان شرقی در حوزه سلامت مردم و کشور نقش مهمی ایفا بکند.

وی در پایان تاکید کرد: از سفر ریاست جمهوری پنج هزار میلیارد تومان در حوزه‌ی سلامت منابع تصویب شده و در حال جذب است که در اکثر نقاط استان به نسبت شرایط مراکز درمانی پیش‌بینی شده است و باید پیش از سفر دوم ریاست جمهوری پروژه‌های نیمه تمام به مرحله افتتاح و انجام برسند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.