×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 15 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 4 May 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25430 خبر
ترافیک سالانه ۳۰۰ میلیونی مرسولات پستی

به گزارش همنوا به نقل از خبرنگار ایلنا، عیسی زارع پور در مراسم روز جهانی پست و رونمایی از چند پروژه پستی  با بیان اینکه انتظار ما از همکاران پستی این است که شتاب در روند هوشمندسازی کامل شبکه پستی را در دستور کار خود قرار بدهند تا بتوانیم به مردم بگوییم این شبکه به شکل کامل هوشمند شده است، اظهار داشت: شرکت ملی پست جزو معدود دستگاه‌هایی است که تعطیلی ندارند و در مراکز تجزیه نیز به صورت ۳ شیفت مشغول به کار هستند. 

وی افزود: ترافیک سالانه مرسولات پستی ۳۰۰ میلیون بسته است، هر بسته و نامه‌ای که وارد شبکه پستی کشور می‌شود، گره‌ای از مشکلات افراد باز می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: درباره هوشمندسازی پست بارها صحبت کردیم و خوشحالیم که قدم‌هایی در این حوزه برداشته شده است. اما این روند باید شتاب بگیرد.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی یعنی استفاده از تمام فناوری‌هایی که در این حوزه وجود دارد تا در تمامی مراحل هوشمند شویم. زمانی که مردم مرسوله را تحویل پست می‌دهند بتوانند زمان و روز دریافت را مشخص کند و در همان زمان تحویل بگیرد.

زارع پور با بیان اینکه امروز پست پیشران اقتصاد دیجیتال کشور است، خاطرنشان کرد: هر روز به تعداد کسب و کارهای هوشمند اضافه می‌شود و باید مسیر هوشمندسازی ما نیز سرعت بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر پست متحول شود حتما می‌تواند توسعه کسب و کارها را رقم بزند، افزود: این کار باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان رخ دهد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.