×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
تداوم اجرای طرح اردیبهشت بهار تبریز در فضاهای سبز سطح شهر

به گزارش همنوا- اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: اهداف تعیین شده سازمان بر این اساس است که فضای سبز شهر تبریز از نظر کمی و کیفی شاهد تحولی اساسی باشد و در راستای تحقق همین اهداف، برنامه های ماهانه سازمان توسط کارشناسان این مجموعه تدوین و ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: در اولین گام، طرح "اردیبهشت ، بهار تبریز"  در ماه جاری و با ابلاغ آیتم های ویژه در کنار امورات جاری حوزه فضای سبز تبریز  در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اشاره به برخی آیتم های این طرح اظهار داشت: اجرای حداقل گلکاری دو میدان، اجرای طرحهای گلکاری حجمی ابلاغی از سوی اداره طراحی و فنی سازمان برای هر منطقه ده مورد، هرس سبز که در مسیرهای اصلی و حتی در صورت نیاز هرس شبانه و کاشت ارقام ردیفی و بوته کاری از جمله آیتم هایی است که در این طرح گنجانده شده است.

امجدی افزود: رسیدگی به امکانات رفاهی موجود در پارکها و فضاهای سبز نیز در آیتم های این طرح گنجانده شده که تعمیر و تعویض وسایل بازی و دستگاه های ورزشی، ترمیم آبخوری ها و رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی و رفع مشکلات روشنایی پارکها از آن جمله اند.

به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان، امجدی خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت آبنماها در سطح شهر و راه اندازی مجدد و کیفی آنها، رنگ آمیزی مبلمان پارکی و رسیدگی به وضعیت پیاده روهای پارکها در محل های مورد نیاز، دیگر آیتم هایی هستند که در قالب این طرح اجرا می شوند.

وی تاکید کرد: نیروهای حوزه فضای سبز تبریز در تلاشند با جدیت اجرای این ایتم ها را به سرانجام رسانده و چهره شهر را با فضای سبزی زیبا و سرسبز، شادابتر کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در پایان از تداوم طرح های ویژه در ماه های آینده نیز خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.