×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 25 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25395 خبر
برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به سمت ارائه خدمات سوق می‌دهیم

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رسول برگی در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس این نهاد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از موالید انقلاب اسلامی بوده و از همان ابتدا تلاش کرده تا در راستای رسالت‌های خود موفق عمل کند.
وی با اشاره به این‌که اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش موثری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این نهاد مقدس دارند، تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حقیقت هماهنگ‌کننده ارگان‌ها در راستای اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌ها است.
رئیس شورای هماهنگی اسلامی استان با تاکید بر این‌که در مدیریت جدید تلاش می‌کنیم تا فعالیت‌های شورای هماهنگی را به سمت ارائه خدمات سوق دهیم، افزود: از این رو تلاش می‌کنیم تا در کنار مراسم‌هایی که برگزار می‌کنیم، خدماتی ارائه شود.
وی تاکید کرد: بر این اساس در سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در شش نقطه از شهر ویزیت رایگان انجام می‌شود و همچنین پیشنهاد کرده‌ایم این برنامه در مسجد مقبره نیز برگزار شود، چرا که غالب برنامه‌های شورای هماهنگی در این مسجد برگزار می‌شود.
وی در ادامه به اهمیت برپایی میزهای خدمت همزمان با هفته دولت نیز تاکید کرد و گفت: چنین حرکات‌هایی باعث می‌شود تا اثرات برنامه‌ها را در جامعه مشاهده کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.