×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
بررسی آخرین وضعیت گلزارهای شهدای تبریز

به گزارش همنوا، «جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیۀ بررسی مسائل گلزارهای شهدای تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ساماندهی و بهسازی گلزار شهدا با هدف تکریم و ارج نهادن به ارزش‌ های والای شهدا انجام می شود.

وی گفت: بر پایۀ فرمایشات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، تربت پاک شهیدان تا قیامت، مزار عاشقان، عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان است و از اینرو مدیریت شهری تبریز باید در خصوص ساماندهی گلزارهای شهدای این کلانشهر با جدّیتِ بسیار وارد عمل شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: بر این اساس در جلسۀ مزبور تاکید داشتم که ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز باید با مدّ نظر قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری دربارۀ شیوۀ ساماندهی گلزارهای شهدا توسط شهرداری دنبال شود.

ابوالفتح زاده گفت: علاوه بر این تاکید شد که ساماندهی مزار مطهر برخی از شهدای معظم گلزار شهدای ستارخان تبریز که در جریان اجرای پروژۀ مربوطه توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز، در حاشیه قرار گرفته و یا نیازمند مرمت است، در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروه مرمت گلزارهای شهدای شهرداری تبریز در بازۀ زمانی یک ماهه احیاء، و مطابق با مصوبۀ مورخۀ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر تبریز و مفاد قانون بودجۀ سنواتی شهرداری این کلانشهر، سریعاً نسبت به ساماندهی گلزارهای تبریز از جمله فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت، گلزار شهدای بقائیه (مارالان) و گلزار شهدای ستارخان اقدام شود.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.