×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
اگر موانع اجازه دهند، کار می‌کنیم

به گزارش همنوا، اتابک عطری در نشست خبری کنسرت «بی من مرو» ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من به دلیل عرقی که به شهر خودم تبریز دارم در فکر استمرار برگزاری چنین کنسرت‌هایی هستم اما معتقدم کاری که ما انجام می‌دهیم نیاز به حمایت بیشتری دارد.

وی افزود: این کنسرت از تمام پارامترهای تجاری و مالی جدا است و فکر می‌کنم تا وقتی نگرش مثبت نسبت به این نوع از برنامه‌ها ایجاد نشود، پروژه‌ها محکوم به شکست هستند.

عطری تأکید کرد: من نمی‌خواهم تمام تقصیر را به گردن مسئولان بیاندازم چون آن‌ها نیز از خود ما هستند و فکر می‌کنم پیش از هر چیز فرهنگ کنسرت رفتن در میان افراد جامعه باید جا بیافتد.

این استاد آواز همچنین گفت: تصور من این است که هر کاری باید نسبت به وضعیت و ذات اثر سنجیده شود و حمایت‌ها باید با فضای کار تناسب داشته باشد.

عطری با اشاره به برگزاری کنسرت‌های موسیقی بی‌کیفیت در تبریز تأکید کرد: درست نیست که ما تمام تقصیر را بر گردن تکراری بودن موسیقی سنتی ایرانی بیاندازیم چراکه  این جمله بسیار ناشیانه است و من فکر می‌کنم بخش عمده‌ای از سلیقه موسیقیایی نسل امروز به خاطر مشکلاتی است که با در معرفی و ارائه درست موسیقی اصیل داشته‌ایم.

اتابک عطری در پایان خاطرنشان کرد: در صورت ادامه روند برگزاری کنسرت‌هایی از این دست اولین شاخصه برای ما احترام به ذائقه‌ی مخاطب خواهد بود و سعی داریم با استمرار و نوآوری در این مسیر قدم‌های مثبتی برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.