×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
انهدام باند سرقت قطعات خودرو در تبریز

به گزارش همنوا به نقل از فراجا آذربایجان شرقی،  فرهاد زارع وحید  در در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پي وقوع سرقت هاي متعدد قطعات داخل خودرو در سطح شهر تبريز با عنايت به اهميت و حساسيت ايجاد شده موضوع شناسائي و دستگيري سارق در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: کارآگاهان گشت ضربت اداره پشتيباني عمليات پليس آگاهي استان با اقدامات تخصصي و گشت‌زني هدفمند سارق را حين سرقت شناسايي و با اقدامي ضربتي وي را دستگير و پس از دلالت به پليس آگاهي استان پرونده جهت ادامه رسيدگي به اداره عمليات ويژه ارجاع شد.
زارع وحيد ادامه داد: در تحقيقات اوليه متهم از قبول اتهام خودداري و منکر ارتکاب بزه انتسابي بوده اما با توجه به سوابق قبلي متهم در نهايت با استفاده از روش هاي نوين مصاحبه و بازجويي و ارائه دلايل و مدارک مستند و مستدل به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت 40 فقره قطعات و محتويات خودرو به ارزش 3 ميليارد ريال در شهر تبريز معترف و مالخر اموال مسروقه را نيز معرفي که در عمليات هاي متعدد ديگر متهمان نيز دستگير و کليه اموال مسروقه کشف شد.
جانشين پليس آگاهي استان  با بيان اينکه با هوشياري و سرعت عمل کارآگاهان یک نفر سارق و 9 نفر مالخر دستگير شده ، خاطرنشان کرد : متهمان به همراه پرونده جهت ادامه دادرسي به مرجع قضايي ارسال و با صدور قرار تامين کيفري متناسب روانه زندان شدند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.