×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26080 خبر
سارقان به 12 فقره سرقت از خانه اعتراف کردند

به گزارش همنوا، سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در شهر تبریز، موضوع دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در گام اول با اقدامات فنی کارآگاهان سرنخ‌هایی از سارقان حرفه‌ای به دست آمد و پس از جمع‌بندی و تلاش شبانه‌روزی، مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی به محل شناسایی شده اعزام و طی یک عملیات منسجم متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی تشریح کرد: هر چند متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه بود اما در بازجویی‌های تخصصی و ارائه مدارک مستند و مستدل به ناچار لب به اعتراف گشوده که ضمن معرفی دیگر همدست خود به ۱۲ فقره سرقت از منازل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات با استفاده از ظرفیت‌های پلیسی، محل مخفیگاه دیگر متهم استخراج و با تطبیق اطلاعات فنی و حصول اطمینان از حضور در محل، مخفیگاه سارق تحت نظر تیم کارآگاهان قرار گرفته و در یک عملیات جداگانه دیگر متهم نیز دستگیر شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، بیان کرد: افزایش احساس امنیت مردم مهم‌ترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسی قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.