×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Sunday 28 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25406 خبر
امکان تعویض شناسنامه‌ چند ساعته و یک روزه فراهم شد

به گزارش هم‌نوا به نقل از ایسنا، همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت این هفته، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میزخدمت درمحل این سازمان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی، ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، نسبت در ثبت درخواست شناسنامه افراد اقدام و ظرف مدت یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به آنان تحویل خواهد داد.

این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان بوده و همواره سازمان ثبت احوال کشور در مناسبت‌های گوناگون با برپایی این میزخدمت های جهادی در سراسر کشور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات هویتی مردم اقدام کرده است.

در این میز خدمت که از ساعت ۱۴ امروز شنبه ۱۴۰۲.۰۶.۰۴شروع به ارائه خدمت می نماید، شناسنامه‌ها را یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه،‌ درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی ، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

مدارک لازم برای تعویض شناسنامه شامل ۲ قطعه عکس، کارت شناسایی هویتی و همراه داشتن شناسنامه قدیمی است.

این میزخدمت از امروز شنبه ۱۴۰۲.۰۶.۰۴ به مدت یک هفته در سازمان ثبت احوال کشور واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی برپا و از ساعت ۱۴ الی ۱۹ پذیرای متقاضیان دریافت خدمت خواهد بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.