×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
النصر راه را اشتباه رفت/ روزهای خوش پرسپولیس ادامه دارد

به گزارش همنوا به نقل از مهر، علی رغبتی با اشاره به صعود پرسپولیس به فینال رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ گفت: تیمی که اتحاد داشت و بدون کمترین ایراد فنی که کارشناسان آن را گواه می دهند بازی کرد باید هم به فینال می رسید. بازیکنان و اعضای کادرفنی با تمام توان و معرفت مثال زدنی بازی کردند تا دل میلیون ها هوادار عاشق را شاد کنند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: تیم هایی که مقابل پرسپولیس، شکست را متحمل شدند خرج های میلیون دلاری کرده بودند تا به جایگاهی مشابه پرسپولیس برسند اما تاکتیک پذیری تیمی و تلاش انفرادی جانانه بازیکنان باعث شد تا حالا پرسپولیس در آسیا آقایی کند.

وی درباره نگرانی چند روزه هواداران که با شکایت النصری ها از پرسپولیس همراه بود اما راه به جایی نبرد تاکید کرد: اتفاقا هواداران پرسپولیس نگران نبودند. آنها کنار تیم بوده و هستند. همه چیز مشخص بود. پنهان کاری نبود. قبلا هم گفته بودم باختن مثل بردن جنبه می خواهد. النصری ها این جنبه را نداشتند. به هر حال AFC با بررسی تمام جوانب حق را به پرسپولیس داد. امیدوارم سران این باشگاه عربستانی حالا متوجه شده باشند که راه را اشتباه رفتند.

رغبتی یادآور شد: با اینکه می دانستیم کاری از پیش نخواهند برد اما دفاع همه جانبه ای از سوی باشگاه و فدراسیون فوتبال انجام شد. وکلا و مشاوران حقوقی و بین الملل هر دو مجموعه فشرده ترین جلسات را ظرف دو روز داشتند تا دفاع کاملی صورت بگیرد. من باید از تک تک افرادی که در فدراسیون و باشگاه پرسپولیس ما را همراهی کردند تشکر کنم.

وی افزود: پرسپولیس روزهای سختی داشته و دارد اما این تیم همچنان برای تکرار قهرمانی های خود روزهای خوشی را انتظار می کشد. گام به گام در مسیر صحیح قرار می گیریم تا بتوانیم هواداران تیم را شاد کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.