×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 29 فروردین 1403  .::.   برابر با : Wednesday 17 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25360 خبر
افزایش سرقت سیم‌های برق در تبریز

به گزارش همنوا، عباس حسامی امروز در یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در سال‌جاری ۱۰ هزار دستگاه از این چراغ‌ها نصب یا تعویض می‌شود و همچنین در حال حاضر سه هزار دستگاه در مناطق کم‌برخوردار در حال نصب است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه ۲۱۱ هزار شعله چراغ در معابر وجود دارد، گفت: بیش از هفت هزار ال ای دی در سطح تبریز فعال بوده که افزایش تعداد ال ای دی و جایگزینی این چراغ‌ها از اولویت شرکت برق است.

حسامی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز یک میلیون و ۷۵ هزار مشترک دارد که سهم انشعابات خانگی از این تعداد ۷۰ درصد بوده و به عبارتی یک میلیون اشتراک خانگی در تبریز وجود دارد. ۳۴ درصد مصرف برق تبریز در حوزه صنایع و ۳۳ درصد نیز مسکونی است. متاسفانه ارقام و اعداد مذکور  بالاتر از حد استاندارد کشوری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با قدردانی از شهرداری به دلیل همکاری با این شرکت توزیع برق و تعامل نزدیک این دو مجموعه تصریح کرد: در یک ماه اخیر ۲۰ پروژه مشترک اجرا شده و در احداث روگذر و زیرگذر و مسیرگشایی همکاری مطلوبی انجام گرفته است همچنین ۴۱ مورد دیگر همکاری در دست اجرا داریم از شهرداری به دلیل همکاری با شرکت توزیع برق تبریز تشکر داریم.

وی گفت: اکثر تاسیسات شرکت توزیع برق در سطح شهر تبریز زیرزمینی است هرچند در مورد احداث پست برق مشکلاتی وجود دارد.

به گفته حسامی، در حوزه هوشمندسازی شبکه برق اقدامات خوبی انجام گرفته و شورای اسلامی شهر نیز اخیرا بازدیدی در این خصوص داشته اند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.