×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
اعتراض روزبه چشمی به قضاوت ایرماتوف

 به گزارش هم نوا به نقل از ایسنا ، روزبه چشمی پس از دیدار ایران و عراق و تساوی دو تیم اظهار کرد: ما خوب بازی را آغاز کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم. داور می‌توانست یک یا دو پنالتی برای ما بگیرد اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد. خدا را شکر می‌کنم که به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کردیم.

وی ادامه داد: بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم و دو تیم فیزیکی بازی می‌کردند. اگر موقعیت ما در ابتدای بازی به گل تبدیل می‌شد، کار راحت‌تر پیش می‌رفت. امیدوارم بازی بعدی با تمام تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به راحتی به یک‌چهارم نهایی صعود کنیم.

چشمی درباره جدال بر سر سرگروهی در گروه چهارم تصریح کرد: ما تلاشمان را کردیم و عراق هم طبیعی بود که برای صدرنشینی به زمین بیاید. به هر حال بازی به‌گونه‌ای پیش رفت که دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند و در پایان هم کار با صدرنشینی ایران خاتمه یافت.

هافبک دفاعی تیم ملی درباره داوری ایرماتوف در این دیدار تصریح کرد: اگر صحنه برخورد توپ با دست صفا هادی را کنار بگذاریم، شوت من که باز هم به دست مدافع عراق برخورد کرد، قطعا پنالتی بود و نمی‌دانم چرا علی‌رغم مشورت با داور پشت دروازه به نفع ما سوت نزد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.