×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
احتمال واگذاری تراکتور به شرکت مس

به گزارش پایگاه خبری هم نوا،محمدحسین فرهنگی ،در مورد جلسه امروز جمعی از نمایندگان تبریز با وزیر ورزش و جوانان پیرامون مشکلات باشگاه تراکتور اظهار داشت: در این جلسه مشکلات باشگاه تراکتور مطرح و مقرر شد تا جلسه‌ای نیز با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شود.

وی افزود: آقای وزیر اعلام کردند که وزارت ورزش و جوانان در این زمینه اختیار زیادی ندارد ولی همین که وزیر جدید به این مساله ورود کرده و در جریان اتفاقات قرار گرفت، خود اتفاق مثبتی است و ایشان حتماً در حوزه اختیارات‌ خود به رفع مشکلات تراکتور کمک خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تغییر مالکیت تراکتور کار آسانی نیست و باید بدهی‌ها تعیین تکلیف شوند، گفت: قطعاً مالک جدید زیر بار بدهی‌ها نخواهد رفت. این که آقای زنوزی چه رویکردی خواهد داشت هنوز صحبتی نشده است، ولی در صورت تفاهم، زمینه واگذاری باشگاه تراکتور به شرکت ملی مس فراهم است.

فرهنگی خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش موضوع واگذاری باشگاه تراکتور به شرکت ملی مس را دنبال می‌کردیم و در همین راستا، روز گذشته وزیر جدید صمت را نیز در جریان این کار قرار دادیم تا حمایت کند. صحبت‌ها با شرکت مس انجام شده است، اما فرایند واگذاری به زمان نیاز دارد و درحال حاضر مهمترین و فوریترین مسئله باز کردن پنجره نقل‌وانتقالات تیم تراکتور است.

وی بر رفع مشکلات تیم تراکتور تأکید کرده و خبر داد: آقای زنوزی آماده است تا مشکل محرومیت از نقل‌وانتقالات را مرتفع سازد. این کار باید به سرعت انجام شود و تیم تقویت شود تا دچار مشکل نگردد. سرمربی و مدیرعامل باشگاه هم باید از رفع مشکلات اطمینان خاطر پیدا کنند تا کار خود را با قدرت ادامه دهند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی‌اعلام کرد: در اولین فرصت که تراکتور به آرامش رسید، مذاکرات بین آقای زنوزی و شرکت ملی مس برای تغییر مالکیت باشگاه انجام خواهد شد.

فرهنگی در خاتمه با اشاره به بدهی‌های باشگاه تراکتور مطرح کرد: بخشی از بدهی‌های باشگاه تراکتور به مجموعه‌های آقای زنوزی است و قسمت دیگر به خارج از مجموعه که از طرف مدیرعامل و با حمایت مالک باشگاه اقداماتی در جریان است. تراکتور مشکلات زیادی دارد اما قابل حل است و امیدواریم که این تیم هر چه زودتر به جایگاه مناسب خود بازگردد./آناج

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.