×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
ابلاغ اعتبار 710 میلیارد تومانی محرومیت زدایی به آذربایجان‌شرقی

به گزارش همنوا، محمد فرشکاران عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: پیشنهاد کردیم اختیار توزیع اعتبارات محرومیت زدایی را به استان ها واگذار کنند که اخیرا در همین راستا به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور شیوه نامه جدیدی ابلاغ شد و روند کار تغییر کرد.

وی افزود: یکی از منابع اصلی تامین اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری شناسایی و فروش اموال مازاد است و ضرورت دارد، دستگاه ها به جد پیگیر این امر باشند.

فرشکاران ادامه داد: با توجه به ابلاغ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرشتان ها، کمیته برنامه ریزی شهرستان ها هم برگزار می شود و باید مدیران مرکز استان با مدیران شهرستانی هماهنگی های لازم را به عمل آورند تا در اجرای پروژه های شهرستان ها الگوی مشخصی وجود داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان سعی بر مبادله موافقت نامه ها و تسریع در موضوع پروژه های سفر ریاست جمهوری را در دستور کار قرا دهند.

وی یادآور شد: اخیرا در ارتباط با اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیصاتی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت استانی و ملی دریافت کردیم و لازم است دستگاه ها نسبت به اخذ تخصیصات مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

فرشکاران خاطرنشان ساخت: یک چهارم از اعتبارات ۴۰.۵ همتی سفر ریاست جمهوری یعنی در حدود ۱۰.۵ همت مربوط به سازمان برنامه و بودجه کشور است که ما پیگیر مصوبات هستیم و جلسات مربوطه هم با حضور دستگاه ها شکل خواهد گرفت.

این مسوول در پایان صحبت های خود از ابلاغ اعتبار ۷۱۰ میلیارد تومانی محرومیت زدایی به استان خبر داد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.