×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
آذربایجان‌شرقی قهرمان مسابقات کشوری کیوکوشین سنتی شد

به گزارش همنوا، مهرداد بهبودی گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران، این مسابقات آبان ماه۱۴۰۰ در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی آذربایجان‌شرقی با متمرکز کردن قضاوت این رقابت‌ها در تبریز با همکاری و نظارت هیات کاراته استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان تبریز بصورت مجازی برگزار شد.

او افزود: این رقابت‌ها که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید آذربایجان مجید و حبیب رحیمی سعدی به صورت مجازی برگزار شد،۳۵۰ کاتارو از ۱۲ استان کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت‌ها در بخش آقایان تیم‌های  آذربایجان‌شرقی، فارس، قم مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بهبودی تصریح کرد: همچنین در بخش بانوان که مسئولیت آن را سر کار خانم سنسی یگانه بوذری به عهده داشتند فارس، آذربایجان شرقی و قم بترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مهرداد بهبودی افزود: برای اولین بار با متمرکز کردن داوران کاراته آزاد، سعی کردیم مسابقات قهرمانی کشور را بصورت منظم، با همدلی و همکاری همه عزیزان به اتمام برسانیم و در صورت دریافت مجوز برای برگزاری مسابقات حضوری، قهرمانی کشور را دوباره به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهیم کرد

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.