×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 13 خرداد 1402  .::.   برابر با : Saturday 3 June 2023  .::.  اخبار منتشر شده : 21930 خبر
۴۷ درصد از تماس تبریزی‌ها با آتش‌نشانی «تماس پرت» است

به گزارش همنوا، علیرضا زبردست در گفتگو با خبرنگار شهریار گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال‌جاری دو هزار و ۶۰۷ عملیات انجام داده است که یک هزار و ۴۶۰ مورد از این عملیات‌ها به امدادونجات و یک هزار و ۱۴۷ مورد نیز در خصوص عملیات  اطفای‌حریق بوده است.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵۶۸ تماس با مرکز تماس «۱۲۵» آتش نشانی تبریز ثبت شده است.

زبردست عنوان کرد: ۴۷ درصد از تماس های دریافتی آتش نشانی تبریز در شش ماهه نخست سال‌جاری نامربوط به وظایف محوله آتش نشانی بود که در قالب «تماس پرت» دسته بندی می‌شود و همچنین پنج درصد از تماس‌های دریافتی سازمان متاسفانه ایجاد مزاحمت بوده که باعث اتلاف وقت و انرژی در مجموعه می‌شود.

 وی در خصوص مدت زمان حضور نیروهای عملیات در محل حادثه خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در آتش نشانی تبریز در حدود چهار دقیقه است.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.