×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25367 خبر
۳۵ نفر برگزیده شدند

به گزارش همنوا به نقل از فارس، مریم حشمتی دبیر دومین جشنواره قلم اظهار کرد: بخشنامه این جشنواره ۱۳ مردادماه سال گذشته به استان‌ها ابلاغ شد و ثبت‌نام از اول آبان ماه آغاز شد که قرار بود تا ۳۰ دی ماه ادامه داشته باشد اما تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: داوری مرحله اول دومین جشنواره قلم در اسفند ماه سال گذشته در استان‌ها انجام شد و اسامی برگزیده‌های مرحله اول در هفته دوم فروردین ماه به دبیرخانه اجرایی جشنواره که در استان خراسان رضوی واقع است، ارسال شد.

 حشمتی با بیان اینکه ۲۳۹۳ نفر در این جشنواره شرکت کردند، گفت: بیش‌ترین شرکت کننده از استان‌های خراسان رضوی و مازندران بودند و از نظر درصد دانش‌آموزان نیز استان‌های مازندران، هرمزگان و خراسان رضوی، بیش‌ترین نفرات را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره ۳۵ نفر در بخش‌های دانش‌آموزی، معلمان، ایده‌نگار و خبرنگاران انتخاب شدند که مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان فردا در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 دبیر دومین جشنواره قلم با بیان اینکه در این دوره شاهد رشد بسیار خوبی چه از نظر کیفی و کمی در آثار بودیم، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی آموزش از راه دور و ظرفیت‌های آن است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.