×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
گل‌محمدی: می‌خواهیم خودمان را به عنوان قهرمان نیم‌فصل معرفی کنیم

به گزارش هم‌نوا به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: قبل از هر چیز بایداز هواداران خوب پرسپولیسیِ سیرجانی که استقبال خوبی از ما داشتند، تشکر کنم. امیدوارم همیشه سلامت باشند و مواظب خودشان باشند و پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند. فردا یک بازی مهم و حساس را در پیش داریم که آخرین بازی نیم فصل اول است. در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم به بالای جدول برگردیم. برای ما خیلی مهم است که در این بازی دست پر از زمین خارج شویم و خودمان را به عنوان قهرمان نیم‌فصل معرفی کنیم.

 

وی درباره وضعیت تیم گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: تیم حریف خیلی قابل احترام است، فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و هجومی و هیجانی بازی می‌کند. بازی سختی خواهیم داشت، چون این تیم مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. باید در دفاع و حمله تمرکز داشته باشیم. در کوران مسابقات هستیم و باید تمرکز داشته باشیم، چون فکر می‌کنم این پنجمین بازی است که هر 4،5 روز یک بار انجام می‌دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بازیکنانش تصریح کرد: خدا را شکر با برد‌های اخیر شرایط بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب است و آماده برگزاری مسابقه هستیم. از هواداران‌مان نیز برای حمایت‌هایی که داشتند تشکر می‌کنم. انشاءالله بتوانیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم که همراه با برد باشد. بازیکنان در نیم فصل اول تلاش زیادی داشتند و روز‌‌ها و هفته‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشتند.

 

گل‌محمدی اضافه کرد: مشکلات زیادی داشتیم اما خدا را شکر رفته رفته مشکلات کمتر شد و توانستیم مدیریت کنیم. الان شرایط خوب است و امیدوارم با حمایت هواداران و مدیریت و هیئت مدیره روز‌های خوبی را رقم بزنیم. ان‌شاءالله بازی فردا را هم پیروز شویم و به عنوان قهرمان نیم فصل خود را معرفی کنیم.

 

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.