×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
کاهش سهم اقتصادی و جمعیتی استان، هشداری برای مسئولان نظام اداری است

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، داود بهبودی در دیدار با استاندار، اظهار کرد: طی تلاش‎هایی انجام شده با همکاری دستگاه‎های مختلف، از لحاظ بودجه‎ای به اعتمادسازی رسیده‎ایم تا فضای چانه‎زنی از بین برود. ما قصد داریم به گونه‎ای در استان نقش ایفا کنیم که بسیاری از دغدغه‎ها متوجه استانداری نشود و برخی از مسئولیت‎های استاندار نیز محول شود.
وی افزود: با خروج سرمایه، تخصص و نیروی انسانی، شاهد کاهش تراز کمی و کیفی نیروی انسانی در بلندمدت خواهیم بود که این مسئله بر IQ استان نیز تاثیرگذار خواهد گذاشت، به عنوان متولی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی که عمدتا نقش تنظیم، تطبیق، راهبر، متولی و رصد توسعه داریم، باید با این پدیده‎ها مقابله کنیم.
وی بر لزوم تزریق امید، اعتماد و نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: رویکرد ما برای مقابله با محدودیت‎ها این است که مسئله محور حرکت کنیم تا با ایجاد گشایش‎هایی با بن‎بست مواجه نشویم.
وحید جلالی، معاون هماهنگی امور بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در ادامه، شاخصمندی، اثربخشی و کارآیی را از جمله اهداف بودجه‎ای استان برشمرد و گفت: صحت، دقت و تعامل پیش‎فرض این هدف است.
وی بر ضرورت ورود به بحث بازآفرینی شهری، غربالگری پروژه‎های عمرانی و تعیین اولویت پروژه‌ها، مناسب‎سازی محیط اداری برای معلولان، پیگیری راه‎اندازی زندان جدید تبریز و تأسیس مرکزی برای اشتغال و  حرفه‎آموزی زندانیان تاکید کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.