×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
پیشنهاد میلیاردی برای شماره رند همراه اول

حراج شماره‌های رند همراه اول در این هفته با قیمت پایه ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون برگزار می‌شود. بالاترین قیمت پیشنهادی که برای شماره‌های رند همراه اول در این هفته ثبت شده، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بوده و درحال حاضر دو نفر دیگر بابت همین شماره پیشنها‌د‌های یک میلیارد و ۲۵ میلیونی و یک میلیاردی ارائه دادند. آنطرف در حراج شماره‌های رند ایرانسل قیمت پایه ۵۰ یا ۶۰ میلیون تومان است و فعلا بالاترین پیشنهادی که برنده حراجی را مشخص می‌کند، ۱۰۰ میلیون تومان به‌ثبت رسیده.

 

 

 

حراج شماره‌های رند همراه اول

به گزارش فرارو، ارزان‌ترین سیمکارتی که درحال حاضر بین گزینه‌های حراج شماره‌های رند همراه اول به‌چشم می‌خورد، با قیمت پایه ۱۰۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. پیش‌شماره ۹۱۸ دارد و ادامه آن ۱۱۱۹۹۱۲ است. رقم ودیعه‌ای که همراه اول برای حضور در حراج این سیمکارت درنظر گرفته، ۲۰ میلیون تومان است که بعد یک هفته هنوز کسی برای خرید آن اقدام نکرده. آنطرف گران‌ترین سیمکارتی که در سایت همراه اول دیده می‌شود، با قیمت پایه ۲۵۰ میلیون تومان حراج شده و ودیعه مورد نیاز برای شرکت در حراج آن ۵۰ میلیون تومان است.

آخرین پیشنهادی که برای این سیمکارت با شماره ۰۹۱۲۱۹۱۲۹۱۲ ارائه شده، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است و قیمت پیشنهادی ۱۸ نفر دیگری که در حراج شرکت کردند بین ۲۷۵ میلیون تومان تا همین یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بوده. سیمکارت همراه اول با شماره ۰۹۱۲۹۱۲۱۹۱۲ دومین گزینه گرانقیمتی است که در سایت همراه اول دیده می‌شود. این یکی با قیمت پایه ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و رقم ودیعه ۴۰ میلیونی دارد. در یک هفته‌ای که از حراج آن می‌گذرد، ۱۰ نفر شرکت کردند که آخرین قیمت پیشنهادی ۴۵۰ میلیون تومان بوده و هفت نفر دیگر، بین ۲۲۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان پیشنهاد دادند.

شماره ۰۹۱۱۱۱۱۹۹۱۲ با قیمت پایه ۱۵۰ میلیون تومان در رتبه بعدی قرار می‌گیرد و ودیعه مورد نیاز برای حضور در حراج آن ۳۰ میلیون تومان است. یک روز دیگر تا پایان حراج این سیمکارت باقی مانده و از زمان شروع حراج ۱۳ نفر حاضر شدند بین ۱۷۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان پیشنهاد دهند. به‌جز چهارتا موردی که بررسی کردیم، درحال حاضر شش شماره دیگر در سایت همراه اول تحت‌عنوان حراج شماره‌های رند همراه اول ارائه شده که با قیمت پایه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان حراج می‌شوند.

 

حراج شماره‌های رند ایرانسل

حراج شماره‌های رند ایرانسل این هفته با ارائه هفت سیمکارت برگزار شد. قیمت پایه ایرانسل برای حراج شماره‌های رند ۵۰ یا ۶۰ میلیون تومان است و خود ایرانسل آن‌ها را با اسم‌های طلایی، نقره‌ای و ... دسته بندی می‌کند.
گران‌ترین سیمکارتی که درحال حاضر در سایت ایرانسل دیده می‌شود با شماره ۰۹۳۹۱۰۱۰۱۰۱ و قیمت پایه ۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت پیشنهادی سه نفری که در روی هم تا لحظه نگارش این مطلیب ۳۱ بار پیشنهادشان را بالا بردند از ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

شماره ۰۹۳۸۷۵۵۵۵۵ با قیمت پایه ۶۰ میلیون و تحت‌عنوان سیمکارت طلایی حراج شده است. فقط یک نفر با اراوه ودیعه ۱۰ میلیونی در این حراج شرکت کرده و رقم پیشنهادیش را ۶۲ میلیون تومان ثبت کرده است. سومین گزینه‌ای که با قیمت پایه ۶۰ میلیون تومان حراج شده، ۰۹۰۳۳۴۴۴۴۴ است و فعلا همان یک نفری که پیشنهاد ۶۱ میلیونی را ارائه داده، برنده حراجی است.
شماره ۰۹۰۳۳۰۰۰۰۵۴ کنار شماره ۰۹۰۱۹۹۹۰۰۰۹ دوتا از سیمکارت‌های طلایی ایرانسل هستند که قیمت پایه ۵۰ میلیونی دارند، اما هنوز کسی برای خریدشان تمایلی نداشته است. شماره‌های ۰۹۳۰۰۰۰۰۲۲۲ و ۰۹۳۳۰۰۰۰۰۱۸ و هم با قیمت پایه ۶۰ میلیون تومان فعلا خریداری نداشتند.

 

منبع: فرارو

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.