×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
پدافند هوایی در اوج آمادگی به سر می‌برد

به گزارش همنوا به نقل از فارس، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)کشور ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی و دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه توان رزمی نیرو ها را مورد ارزیابی قرار داد.

 

 امیر سرتیپ رحیم زاده در حاشیه این بازدید در جمع فرماندهان و مسئولان این  منطقه پدافندی در سخنانی با اشاره به ادامه دار بودن توطئه‌ها و تقابل تفکرات سلطه جهانی با نظام اسلامی گفت: شرایط امروز منطقه و جهان ایجاب می‌کند که همه ما با درک صحیح از مسئولیت در قبال انقلاب و کشور و مردم هر آنچه در توان داریم به منصه ظهور برسانیم.

 

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه پدافند هوایی در اوج آمادگی به سر می‌برد، ادامه داد: عرصه پدافند هوایی عرصه ثانیه‌هاست پس در تمام لحظات باید ذهنیت و آمادگی کامل را برای مقابله داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.

 

وی تصریح کرد: در راستای اعتلای هم‌افزایی و وحدت فرماندهی در بخش پدافند هوایی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در سال ۹۸ با فرمان فرماندهی معظم کل قوا تشکیل گردید تا با تمام ظرفیت و توانمندی سامانه‌ها و نیروی انسانی به بهترین شکل به مسئولیت ها عمل کنیم.

 

امیر سرتیپ رحیم زاده به فرمایشی از امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که می فرمایند کسانی که از دشمن شکست می خورند، اول از درون خودشان از دل خودشان شکست خورده‌اند اشاره کرد و گفت: روزمرگی آفت است و داشتن روحیه جهادی باعث کار مضاعف و برنامه‌ریزی صحیح برای نتیجه گیری و پاسخگویی به بهترین شکل در زمان عمل است.

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.