×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
واکسیناسیون کرونایی ۲۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری هم نوا،دکتر سیمین خیاط زاده شنبه شب ۱۶ مرداد، در گفت‌وگوی خبری، با بیان این‌که واکسیناسیون کرونایی استان با روند خوبی انجام می‌گیرد، گفت: از افرادی که زمان واکسیناسیون آن‌ها فرارسیده است، خواهشمندیم که ابتدا در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده و منتظر دریافت پیامک زمان و مکان تزریق واکسن خود باشند و سپس به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سعی می‌کنیم تا هر نوع واکسنی که به استان می‌رسد را در اسرع وقت به گروه‌های هدف تزریق کنیم. در این راستا روزهایی را داشتیم که در طی ۲۴ ساعت، حتی بالاتر از ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا ‌در سطح استان تزریق شده است.

وی با تاکید بر این‌که دریافت واکسن از بروز موارد بدحال بیماری جلوگیری می‌کند، ادامه داد: با بررسی بیمارستان‌های موجود در شهرستان‌هایی با درصد پوشش جمعیتی بالا می‌بینیم که هیچ موردی از بستری شدن افرادی که دو دوز واکسن کرونا دریافت کرده و حتی دو هفته نیز از زمان تزریق دوز دوم آن‌ها می‌گذرد، وجود ندارد.

خیاط زاده در پایان با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در سطح استان به خصوص شهرهای بزرگی چون تبریز، مراغه، مرند و میانه، اظهار کرد: تعداد بالای موارد مثبت بیماری نشان می‌دهد که اکنون گردش ویروس در بین جمعیت استان بسیار بالا است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.