×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
همکاری ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری و پلیس راهور تصویب شد

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، علیرضا نوای باغبان در خصوص این لایحه گفت: این مورد در کمیسیون آن‌ گونه که باید مورد بحث قرار می‌گرفت، نگرفته بود و بنابر قانون پیش‌بینی شده بود تا شهرداری این مقدار را افزایش دهد. ترافیک یکی از پنج مسئله‌ی اصلی شهر تبریز در زمان‌های مختلف بوده و شورای شهر نیز بایستی زمان کافی را برای بررسی این لایحه اختصاص دهد.

وی ادامه داد: جا دارد تا در جلسات تعارف‌ها را کنار گذاشته و طبق قانون انتظارات موجود طرفین از همدیگر را شفاف سازی کنیم و نگرش جدی‌تری نسبت به این موضوع داشته و در پی حل مسئله باشیم، این قانون بستری فراهم کرده تا شهرداری و پلیس راهور بتوانند هم افزایی کنند.

وی افزود: از بحث ترافیک نمی‌توان به طور سرسری رد شد امیدواریم در خروجی این لایحه ۲ الی ۳ ماه بعد شاهد روان‌تر شدن ترافیک در سطح شهر باشیم.

باغبان خاطرنشان کرد: هر موضوعی که در سطح شهر مردم از آن ناراضی باشند موجب ناراحتی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز می‌شود.

روح الله رشیدی نیز در ادامه‌ی جلسه با اشاره به اینکه نقش شورا در بین معادلات پلیس راهور و شهرداری کمرنگ است، بیان کرد: میزان حضور فرماندار محترم در صحن نیز نشانگر کم‌رنگ بودن تاثیر شورا در این زمینه است، حضور کمرنگ وی نیز است ما به عنوان نماینده‌ی مردم می‌بینیم که عدم هم پوشانی دو نهاد باهم در سطح چالش‌هایی را پیش رو آورده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: وقتی که خبری در خصوص ترافیک شهری در سطح شهر منتشر می‌شود جای اظهار نظر شورای شهر خالی است و کسی از اعضای شورا در این باره نظری نمی‌پرسد.

وی اظهار کرد: معاونت حمل ونقل شهرداری‌ چالش‌های مربوط به پروژه‌ها را توضیح دهند. در صحن علنی شورا باید موضوع ترافیک هم با حضور پلیس راهور و شهرداری تبریز بررسی شده و دیدگاه‌های موجود در موضوعات را بیان کنند. همچنین بنده از شورای شهر به دلیل حضور کمرنگ در این حوزه گلایه دارم.

رشیدی تاکید کرد: اثر بخشی حمایت شهرداری از پلیس راهور مشهود است، سال گذشته ۱۰ دستگاه خودروی مکانیزه به صورت استیجاری در اختیار پلیس راهور قرار گرفت و این نشان داد که اگر شهرداری و راهنمایی رانندگی دست در دست هم بدهند می‌توانند رضایت مردم را جلب کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.