×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 21 مهر 1403  .::.   برابر با : Saturday 12 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
معاون سیاسی-اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش همنوا، اولین انتصاب استاندار آذربایجان شرقی رقم خورد و «مرتضی محمدزاده» معاون سیاسی و اجتماعی بهرام سرمست شد.

مرتضی محمد زاده متولد ۱۳۵۶ در شهرستان خوی، دارای مدرک دکتری روابط بین‌الملل و از نیروهای باتجربه وزارت کشور و استانداری است. وی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰)، فرماندار اسکو (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸) و بخشدار مرکزی تبریز (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵) بوده است. وی همچنین در رده‌های مختلف کارشناسی و مدیریتی در استانداری و فرمانداری‌های میانه، اسکو و تبریز فعالیت کرده و در ۱۶ سال گذشته نیز مدرس دروس علوم سیاسی و روابط بین‌الملل در دانشگاه‌های استان بوده است.

بر اساس این گزارش، در حکم بهرام سرمست خطاب به محمدزاده آمده است: نظر به تعهد، تجارب و سوابق جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید.

استاندار آذربایجان شرقی در این حکم بر رصد مداوم وضعیت سیاسی شهرستان‌ها و استان و تهیه گزارش‌های مستمر از آن، تقویت و پیگیری امور مربوط به احزاب، تشکل‌ها، اقوام و اقلیت‌ها، انجام مطلوب امور مربوط به تقسیمات کشوری برابر ضوابط و مقررات، فراهم‌سازی همه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در سال آینده و سایر انتخابات‌های آتی، هدایت، راهنمایی و هماهنگی فرمانداران و بخشداران و همچنین تدوین برنامه مناسب و کارآمد با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در جهت نیل به این اهداف تاکید شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.