×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
نقوی حسینی: رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید تنش در منطقه است

به گزارش همنوا به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً دو جنگنده جدید اف 35 دیگر را از آمریکا تحویل گرفته است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز دارای انباری از مهمات و زرادخانه اتمی است و هر لحظه ممکن است آتشی در منطقه برافروزد.

وی افزود: این رفتارها و اقدامات رژیم صهیونیستی بیانگر در پیش گرفتن سیاست جنگ افروزی و بازی‌های نظامی در منطقه است و در چند سال اخیر شاهد همکاری گسترده غرب به ویژه آمریکا در مراودات نظامی با اسرائیل هستیم.

نقوی حسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حامی تروریسم است، تصریح کرد: خرید این جنگنده‌ها نشان دهنده آن است که رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید تنش در منطقه است اما آنان باید بدانند که  اگر منطقه را به سمت و سوی تنش نظامی سوق دهند، دودش به چشم خودشان می‌رود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز تأسف از اینکه رژیم صهیونیستی در مقابل این اقدامات خود پاسخگوی هیچ یک از نهادها و مراجع بین المللی نیست، یادآور شد: متأسفانه کشورهای غربی نسبت به مسئله هسته‌ای، سیاست‌های دوگانه ای دارند و علیرغم استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای، اتهامات بی‌اساسی را علیه کشورمان مطرح می‌کنند اما هیچگونه واکنشی نسبت به خرید جنگنده و سلاح‌های هسته‌ای اسرائیل از آمریکا نشان نمی‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه نشان داده است که به دنبال منطقه‌ای عاری از سلاح هسته‌ای و صلح جهانی است، تصریح کرد: درمقابل، آمریکا و رژیم صهیونیستی قوانین مرتبط با استفاده از سلاح هسته‌ای را زیر پا می‌گذارند و به دنبال دستیابی به سلاح‌های نامتعارف هستند و از یکدیگر هم حمایت می‌کنند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه جای تعجب دارد که مجامع بین‌المللی در مقابل این اقدامات سکوت کرده اند، گفت: رژیم صهیونیستی عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و NPT نیست، پروتکل الحاقی را  قبول ندارد و صریحاً هم می گوید عضو این نهادهای بین المللی نمی شود و در مقابل پرونده آنان هم به شورای امنیت نمی رود و هیچ کشوری واکنشی به اقدامات خلاف صلح جهانی آنان و کودک کشی هایشان نشان نمی دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.