×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
نرخ‌ جدید خدمات بانکی اعلام شد

به گزارش همنوا، نرخ انتقال وجه شتابی کارت‌به‌کارت و انتقال کارت به شبا تا مبلغ یک‌ میلیون تومان ۶۰۰ تومان و به ازای یک‌ میلیون تومان مازاد مبلغ ۲۴۰ تومان است.

طبق اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، بر این اساس اعلام مانده‌کارت و صورتحساب ۱۰ گردش آخر ۲۴۰ تومان، اعلام مانده کارت از خودپرداز ۱۲۰ تومان، اعلام ۱۰ گردش آخر کارت شناسایی ۱۵۰ تومان، صدور انواع کارت مغناطیسی شش هزار تومان، دریافت حضوری قبوض ۲ هزار و ۴۰۰ تومان و غیرحضوری ۱۲۰ تومان، صدور دسته‌چک به ازای هر برگ ۲۰۰ تومان به‌همراه هزینه تمبر، ارائه صورتحساب امسال هر صفحه ۶۰۰ تومان و سال‌های گذشته هر صفحه ۷۲۰ تومان است.

صدور رمز جدید برای انواع کارت‌های بانکی در شعبه هزار تومان، انتقال وجه بین‌بانکی پایا یک‌صدم درصد مبلغ و حداکثر تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و ساتنا دو صدم درصد مبلغ و حداکثر تا ۲۵ هزار تومان، پیامک اطلاع‌رسانی با گرفتن رضایت از مشتری ۳۰ تومان است که به‌همراه هزینه آبونمان سالانه اخذ می‌شود که این نرخ در بانک‌ها ثابت نبوده و اینها از جمله مواردی است که در فهرست ابلاغی بانک مرکزی ابلاغ شده است.

بررسی نرخ کارمزدهای ابلاغی از سوی بانک‌مرکزی نشان می‌دهد که به‌غیر از چند مورد در اکثر خدمات نرخ‌ها تغییر چندانی نداشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.