×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
نتایج رشته‌های خاص کنکور ارشد ۹۸ اعلام شد

به گزارش همنوا به نقل از فارس، اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت در کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه به همراه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش این رشته ها به همراه زمان و محل مصاحبه و یا برگزاری آزمون عملی و یا پروژه در کد رشته‌های امتحانی ۱۱۳۱، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ اعلام شد.

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ درج شده باید بر اساس برنامه‌ زمانی مشخص شده، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد لزوم به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در این مراحل به منزله انصراف داوطلب از گزینش در کد رشته محل یا رشته محل های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل وجود نخواهد داشت.

داوطلبان مذکور لازم است قبل از اقدام برای مراجعه به محل مصاحبه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه مورد نظر (در صورت وجود) مراجعه تا چنانچه تغییری در برنامه زمانی مصاحبه به عمل آمده باشد، از آن مطلع شوند.

تمام داوطلبانی که در کد رشته‌ امتحانی ۱۱۳۱، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کرده و هزینه برگزاری آزمون عملی پروژه یا پروژه‌های انتخابی خود را در کدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده اند حسب مورد لازم است برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون پروژه عملی اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.

این داوطلبان در صورت هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی (شهریور ماه) و با توجه به کارنامه کدرشته محل های انتخابی می‌توانند با سازمان سنجش مکاتبه کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.