×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Tuesday 23 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25388 خبر
علت جابه‌جایی فرمانداران استان/ تغییر فرمانداران با هدف انتقال تجربیات صورت می‌گیرد

به گزارش همنوا به نقل از فارس،  علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان اینکه سیاست وزارت کشور، انتخاب فرمانداران از میان همکاران زبده و متخصص این وزارتخانه است، گفت: جابجایی تعدادی از فرمانداران استان در هفته‌های اخیر بر اساس ارزیابی‌های مشخص و با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مردم انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: برخی از فرمانداران استان، بازنشسته شده بودند همچنین دوره چهارساله برخی نیز به تمام رسیده بود بنابراین از فرمانداران موفق شهرستان‌ها، در دیگر شهرها بویژه شهرهای بزرگ استفاده شده است که بدلیل آشنایی و تسلط همکاران وزارت کشور بر قوانین و مقررات و نحوه اداره امور اجرایی، این سیاست موجب تسهیل و تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و اداره امور شهرستان‌ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: جابجایی فرمانداران، موجب انتقال تجربیات موفق و هم‌افزایی بیشتر در راستای استفاده بهتر از ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی شده است که در شرایط خاص فعلی می‌تواند در تقویت روند توسعه استان موثر باشد.

راستگو با بیان اینکه تغییرات مدیریتی، لازمه انگیزش کارکنان و پیشرفت دستگاه‌های اجرایی است، افزود: با توجه به شرایط خاص کشور از هر فرصت و امکانی برای خدمت به مردم و کاستن از مشکلات آنها استفاده خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.