×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Sunday 28 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25409 خبر
طراحی باغات تملک شده اطراف مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گلی

به گزارش همنوا، در جلسه طراحی و فنی سازمان سیما، منظر و فضای سبز که در محل این سازمان تشکیل شد پس از توضیحات اکبر امجدی در خصوص ضرورت و نحوه تملک باغات اطراف مجموعه ائل گولی و اینکه الحاق این باغات به تفرجگاه بزرگ ائل گولی، می‌تواند نقش مهمی در توسعه و زیبایی این پارک تاریخی و تفریحی داشته باشد، افزود: تملک و حفظ باغات شهر تبریز به ویژه باغات اطراف پارک ائل گولی جزو برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه ای  سازمان سیما، منظر و فضای سبز است.

وی خاطر نشان کرد: در این مسیر اقدامات شایسته‌ای برای تملک این باغات انجام گرفته و اجرای عملیات طراحی، بهسازی و ساماندهی باغات تملک شده اخیر نیز  در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز همچنین در این زمینه از تصمیم سازمان متبوع خود برای حفظ هویت اصلی  باغات تملک شده و ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی بیشتر در آنها تاکید کرد.

گفتنی است: طراحی مناسب باغات تملک شده اطراف مجموعه ائل گولی با تاکید مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز و با لحاظ حفظ هویت تاریخی و اصلی آنها از سوی اداره طراحی و فنی سازمان در حال انجام است و اقدامات اجرایی لازم نیز برای بهسازی و آماده سازی آنها برای استفاده همشهریان عزیز آغاز شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.