×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Wednesday 24 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25392 خبر
ضرورت توجه مدیران بر انضباط کلامی

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی عصر دیروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌ خصوصی و سایر جلساتی که خروجی آن مصوبه‌هایی به همره دارد، برای همه لازم‌الاجرا است و به عبارت دیگر اجرایی شدن مصوبات، حسن برگزاری جلسات است.

این مسئول با بیان اینکه از بخش‌خصوصی انتظار می‌رود برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در سطح کشور، راهکارهایی ارائه کنند، ادامه داد: به دنبال تسهیل امورات سرمایه‌گذاری هستیم تا اشتغال به جای اینکه از جانب بخش دولتی ایجاد شود، توسط بخش خصوصی به وجود آید و این مهم جز با همکاری همه بخش‌ها محقق نمی‌شود.

وی در رابطه با موارد مطرح‌شده در مورد ریسک‌پذیری مدیران، افزود: با همکاری بخش‌خصوصی می‌توان راهکارهایی برای افزایش ریسک‌پذیری مدیران اتخاذ کرد و در برخی موارد نیز اتخاذ برخی تصمیمات توسط مدیران تصویب شورای تامین را نیاز دارد که همه تلاش برای تسهیل در امور، به کار گرفته می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه به دنبال مشاوری در امور اجرایی برای پیگیری اجرایی شدن مصوبات و این‌گونه امور هستیم، تصریح کرد: مواردی که تصویب می‌شود باید دقیق مورد بررسی قرار گیرد و سپس تصویب و پس از تصویب پیگیری شود و هنگام تصمیم‌گیری و تصویب، موارد مدیران دستگاه‌های مربوطه باید در جلسه حضور داشته باشند.

حقیقی در رابطه با درخواست برخی مدیران بخش‌ خصوصی درباره عارضه‌یابی در بخش سرمایه‌گذاری استان‌، یادآور شد: مشکلات استان مشخص است و این مشکلات باید حل شود و همکاری با سرمایه‌گذاران موجود در استان سبب می‌شود که این سرمایه‌گذاران سفیران جذب سرمایه‌گذار برای استان باشند، برای تحقق این امر بخش خصوصی باید به این نتیجه برسد که مدیریت استان و دستگاه‌های دولتی هر آنچه را که در توان دارند، انجام داده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به پیشنهاد تشکیل ستاد مبارزه با تحریم در استان، عنوان کرد: این طرح باید به طور کامل بررسی و ارائه شود تا بتوان در مورد آن تصمیم گرفت. همچنین از بخش خصوصی انتظار پیشنهاد عملی برای حل مشکلات وجود دارد.

وی با تاکید بر انضباط کلامی مدیران، خاطرنشان کرد: برای آرامش مردم باید مطالب عنوان شده از قبل واکاوی شود تا سوءبرداشتی انجام نشود و در رابطه با مشکلات نیز کلی‌گویی نشود، بلکه مشکلات در قالب دستور جلسات خرد در دستور قرار گیرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.