×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 28 فروردین 1403  .::.   برابر با : Tuesday 16 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25356 خبر
ضرورت تعامل خوشه نفت و گاز استان با دانشگاه ها و فعالان صنعت

 به گزارش همنوا به نقل از ایسنا علی جهانگیری در جلسه شورای راهبری خوشه تجهیزات نفت گاز و پتروشیمی استان، اظهار کرد: همکاری و هماهنگی فعالان این صنعت می‌تواند به توسعه اقتصاد صنعت نفت و گاز در استان کمک کند.
وی فعالیت خوشه نفت و گاز استان در طول یک سال گذشته را قابل‌تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه این خوشه توانسته است در طول یک سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
جهانگیری حضور فعالان صنعت نفت و گاز استان  را در نمایشگاه‌های بین‌المللی ضروری دانست و گفت: حضور در نمایشگاه‌ها باعث ارتباطات چهره به چهره فعالان این صنعت خواهد شد ازاین‌رو خوشه نفت و گاز باید در هماهنگی حضور فعالان این صنعت در نمایشگاه‌های بین‌المللی  نقش ویژه‌ای ایفا کند.
هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر بررسی بازارهای منطقه توسط خوشه نفت و گاز افزود: انتظار می‌رود این خوشه هرچه سریع‌تر اطلاعات موردنیاز بازارهای منطقه را با تعامل با دانشگاه‌ها و فعالان این صنعت در کشورهای مورد هدف تهیه و در اختیار فعالان این بخش قرار دهد.
جهانگیری تشکیل شرکت‌های مشترک توسط فعالان صنعت نفت و گاز استان در خارج از کشور را نیز یادآور شد و گفت: توسعه همکاری‌های مشترک بین‌المللی می‌تواند در توسعه اقتصادی صنعت نفت و گاز در استان نقش بسزایی داشته باشد ازاین‌رو انتظار می‌رود شرکت‌های فعال به‌صورت همگن در بازارهای بین‌المللی حضورداشته باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.