×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
شکایت النصر به AFC بازی روانی است/ پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

به گزارش همنوا به نقل از مهر، «ولید الابری» خبرنگار و کارشناس فوتبال آسیا در خصوص صعود پرسپولیس از منطقه غرب به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ گفت: پرسپولیس در ابتدای مرحله گروهی آمادگی لازم را نداشت. بازیکنان با همدیگر هماهنگ نبودند. وقتی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد پرسپولیس بازسازی فنی خودش را آغاز کرد.

کارشناس عمانی لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: یحیی گل محمدی خیلی زود لیست بازیکنان مورد نظرش را پیدا و آنها را در چند روز مانده به بازی‌ها به تیم اضافه کرد. پرسپولیس با خیال راحت به قطر رفت و در آنجا هم نشان داد که آمادگی کامل را کسب کرده است.

وی راجع به دلایل موفقیت تاکتیکی پرسپولیس مقابل تیم هایی نظیر السد قطر و النصر عربستان تصریح کرد: دفاع پرسپولیس خیلی خوب عمل کرد. آنها لایه های مستحکمی را در زمین مسابقه قرار داده و هیچ گلی در جریان مسابقه دریافت نکردند. پرسپولیس در ۷ بازی خود که در قطر انجام داد تنها دو گل از روی نقطه پنالتی خورد.

الابری تاکید کرد: پرسپولیس توانمندتر از سال ۲۰۱۸ است که به فینال رسید. تاکتیک های پرسپولیس مشخص بود اما دوندگی بالای تیمی و همچنین قدرت پاس‌کاری آنها باعث شد تا حریفان نتوانند پرسپولیس را شکست دهند.

او درباره شکایت النصر عربستان از پرسپولیس به AFC بابت استفاده از بازیکنان جدید خود که در تابستان گرفته بود خاطرنشان کرد: چنین سوابق شکایتی در گذشته نیز وجود دارد. این یک نوع بازی روانی النصر با افکار فوتبالی است. من در جریان جزئیات نیستم که چه تبصره ای را در نظر گرفتند و این ادعا را کردند اما بعید است مجموعه حقوقی فیفا و کنفدراسیون آسیا ایرادی داشته باشد که مجوز تخلف به تیم ها بابت نقل و انتقالات بدهد.

این کارشناس عمانی در پایان گفتگوی خود با خبرنگار مهر راجع به احتمال قهرمانی پرسپولیس در آسیا گفت: به عنوان یک عمانی از صمیم قلب دوست دارم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا از غرب باشد. پرسپولیس لایق قهرمانی است. من فکر می کنم با توجه به اینکه بازی در قطر برگزار می شود به این جام خواهد رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.