×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Friday 26 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25398 خبر
شهروندان تبریزی از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند

به گزارش همنوا، فرخ جلالی با ابراز نگرانی از روند رو به افزایش ابتلا به امیکرون در تبریز، افزود: گرچه سازمان آرامستان ها با همکاری نهادهای مختلف تلاش خواهد کرد طی امروز و فردا /جمعه/ خدمات لازم را به مراجعان ارائه دهد، اما امیدواریم شهروندان تبریزی امسال نیز به مانند ۲ سال گذشته از حضور در آرامستان های سطح شهر خودداری کنند.

وی با اشاره به عدم برگزاری مراسم های ترحیم و چهلم برای متوفیان در ۲ سال گذشته، ادامه داد: پیش بینی می شد امسال میزان مراجعه به آرامستان های سطح شهر بیش از سالیان قبل باشد، اما وضعیت رو به افزایش ابتلا به امیکرون نگرانی جدی ایجاد کرده است.

جلالی از تدفین حدود ۳۵ هزار نفر در ۲ دو سال گذشته در آرامستان وادی رحمت تبریز خبر داد و اظهار داشت: اگر فقط خانواده های همین اموات نیز در این مجموعه حاضر شوند با ازدحام غیرقابل کنترلی مواجه و ترافیک بزرگراه کسایی تا داخل وادی رحمت قفل خواهد شد.

وی با اشاره به احتمال بارش برف در روزهای پایانی هفته جاری از شهروندان تبریزی درخواست کرد تا حد ممکن از حضور در وادی رحمت خودداری و زیارت اهل قبور را به روزهای دیگر موکول کنند.

وی از حضور تیم های امدادی مانند آتش نشانی و اورژانس طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در وادی رحمت و سایر آرامستان های شهر خبر داد و گفت: گشت های نامحسوس پلیس نیز بر امنیت و سهولت عبور و مرور نظارت خواهند کرد.

جلالی با تاکید بر خودداری از پول دادن به متکدیان حرفه ای، با بیان اینکه نمایندگی دائم بنیاد خیریه مستمندان در وادی رحمت استقرار دارد، گفت: انتظار داریم همشهریان با عوامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نهایت همکاری را داشته باشند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.