×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
شهرداری‌‌ موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب مدارس استثنایی شد

به گزارش همنوا به نقل از فارس، بر همین اساس، شهرداری مکلف است هزینه سرویس دانش‌آموزان مدارس استثنائی را از محل عوارض دریافتی، پرداخت کند و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در این خصوص، گفت: در جاهایی که شهرداری‌ها طبق قانون، متولی این امر هستند به تکلیفشان عمل کنند.
وی ادامه داد: سازمان امور مالیاتی تا زمان دریافت صورتحساب تسویه هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس استثنائی توسط شهرداری‌ها، هیچ پرداختی از محل ۹ درصد ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده، نداشته باشد‌ یا مبلغ واریزی از محل ماده ۳۹ را پس از کسر مبلغ مورد نظر جهت تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنائی به حساب شهرداری، واریز کند.
معرفی نماینده تام‌الاختیار از سوی شهرداری به اداره آموزش و پرورش استثنایی و تشکیل کارگروه مشترک بین دو ارگان ذی‌ربط جهت  انجام هر چه بهتر امور از جمله پیشنهادات مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این جلسه بود که به تایید استاندار رسید.
رحمتی با اشاره به دومین دستور جلسه مورد بررسی در شورای آموزش و پرورش استان مبنی بر سهم آزمون‌های نهایی در آزمون سراسری، گفت: آزمون متمرکز در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم کار بزرگی است و سرنوشت بسیاری از عزیزان در حال تحصیل با نتایج همین آزمون‌ها و در راستای عدالت آموزشی در سرتاسر نظام آموزشی و با برگزاری به شکل صحیح و متمرکز، رقم می‌خورد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.