×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
شرور مراغه دستگیر شد

به گزارش همنوا به نقل از فراجا آذربایجان شرقی، سرهنگ فارسی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پى اقدامات شرورانه يکی از اراذل و اوباش مبنی بر شرارت های متعدد از جمله: قدرت‌نمايی با چاقو و قمه، اخاذی، تهديد و توهين و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان و اخلال در نظم و امنيت عمومی شهرستان و تاکيد دستگاه قضائی بر دستگيری مقتدرانه، اين امر به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و پلیسی از تردد فرد اراذل در يکی از محلات مطلع و پس از انجام اقدامات فنی و پليسی فرد مذکور را مشاهده و در يک عمليات ضربتی متهم را  دستگير کردند.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه گفت : اين اراذل و اوباش پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طريق روانه زندان شد.

وی تاکيد کرد: امنيت و آرامش جامعه خط قرمز پليس است و چنانچه کسی بخواهد در اين امنيت، آرامش و آسايش اختلال ايجاد کند با پاسخ قاطع و سخت پليس مواجه خواهد شد.

وی به مخلان نظم و امنيت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غير متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمايند هشدار داد .

سرهنگ فارسی گفت: پليس هميشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذايی خود در فضای حقيقی و فضای مجازی، امنيت و آرامش شهروندان را مختل و سلب کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.