×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
سلیمی نمین: با جهش تولید می توانیم در عرصه بین المللی هم رقابت کنیم

به گزارش همنوا به نقل از الف، عباس سلیمی نمین، کارشناس مسایل سیاسی و فعال اصولگرا گفت: در حال حاضر رشد در زمینه مسائل اقتصادی و تولید کفایت نمیکند، چرا که ما دچار عقب افتادگی هایی در زمینه تولید و صنعت هستیم که این عقب افتادگی ها اگر با یک رشد معمولی همراه شود، فقط میتوانیم تا حدی این عقب افتادگی ها را جبران کنیم اما هرگونه جهشی که در تولید ایجاد شود می تواند به یک سطح رقابت معقول تبدیل شود.

 

وی تصریح کرد: ما با جهش تولید می توانیم در عرصه بین المللی رقابت کنیم  و این نقطه قوت ما محسوب میشود، به طور مثال در زمینه پتروشیمی موقعیت خوبی داریم و با این اقدام میتوانیم هزینه های تولید را به گونه ای پایین بیاوریم که قادر باشیم رقابت کنیم.

 

سلیمی نمین ادامه داد: ما میتوانیم بازارهای خوبی ایجاد کنیم، به طور مثال در سوریه، عراق و افغانستان و حتی خارج از منطقه که رقبای جدی داریم.

 

این کارشناس مسایل سیاسی در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید اظهار داشت: رهبر انقلاب در سال جدید نکاتی را مطرح کردند که مهم کمک حکومت اسلامی در زمینه عدالت و تامین حقوق انسان ها است البته نه از طریق شعار بلکه از عملکردی صادقانه.

 

وی تاکید کرد: تاکید رهبر انقلاب بر این بوده است که اسلام قادر است آنچه بشریت نیاز دارد را برآورده کند اما حتما حاکمیت باید قوی و در راستای اجرای قانون اسلامی باشد.

 

سلیمی نمین ادامه داد: عدالت همچنان طرفدارانی دارد اما دشمنانی هم دارد، قدرت های زیاده خواه دشمنی می کنند. لذا قدرت سخت باید در کنار قدرت نرم قرار گیرد.

 

این فعال اصولگرا در مورد اقدامات آمریکایی ها علیه ایران گفت: مقام معظم رهبری در مورد ادعای آمریکایی ها مبنی بر اینکه حاضریم به ایران در این شرایط کمک کنیم، نکات قابل توجهی را مطرح کردند، آمریکایی ها حتی اجازه نمیدهند، با پول خودمان تجهیزات بخریم. 

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با شرارت زیادی تحریم ها را ادامه داده و اعمال غیرانسانی انجام میدهند، بنابراین وقتی آمریکا به ما اجازه نمیدهد تجهیزات لازم را تهیه کنیم، چگونه توقع دارد تا ملت ایران به وعده های انها گوش دهد،  آمریکایی ها اگر ادعا میکنند که میخواهند کار انسانی انجام دهند باید اقدام جدی انجام دهند، نه اینکه ایران را نیازمند خود نشان دهند.

 

سلیمی نمین خاطرنشان کرد: آمریکایی ها همواره در عرصه بین المللی فریب کارانه عمل کرده و متهم هستند و تمام مردم دنیا با این ژست فریب کارانه آمریکا آشنا شده اند.

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.